Feil/skade

FEIL/SKADE

Vi i Byggshopper.no ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde med produktene de kjøper hos oss. Vi strekker oss langt for å tilby produkter av høy kvalitet og god service, men dersom du likevel skulle oppleve en feil eller mangel ved ditt produkt, så hjelper vi deg gjerne med en reklamasjon.

For å starte en reklamasjon, ber vi deg vennligst om å sende en e-post til vår kundeservice på post@byggshopper.no. I denne e-posten ber vi deg oppgi navn, adresse, telefonnummer og e-post, samt beskrive problemet og legge ved bilder som viser feilen eller mangelen ved produktet. Dette vil hjelpe oss med å raskt og effektivt håndtere saken og finne den beste løsningen for deg.

Vi vil behandle din reklamasjon så raskt som mulig og vil holde deg oppdatert på statusen av saken underveis. Vi tar alle reklamasjoner på alvor og vil gjøre vårt beste for å finne en løsning som er til din tilfredshet.

Vi oppfordrer alle våre kunder til å ta kontakt med oss så snart som mulig dersom du opplever problemer med produktene du har kjøpt hos oss. Vi er her for å hjelpe deg, og vil gjøre alt vi kan for å sikre at du får en god opplevelse når du handler hos Byggshopper.no.